Obsah

V zmysle článku 19 a nasl. zákona č. 18/2018 Zb. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v súlade s článkami 13 a 14 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pokiaľ ide o spracovanie osobných údajov a voľný pohyb takýchto údajov a ktorou sa ruší smernica 95/46 / ES (nariadenie o všeobecnej ochrane údajov) (ďalej len „GDPR“).

Podľa ustanovení článku 19 a nasl. zákona č. 18/2018 Zb. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o ochrane osobných údajov“), týmto vám ako subjektu údajov poskytneme nasledujúce informácie o spracovaní vašich osobných údajov.

Dohľad: Zuzana Krihová
Korešpondenčná adresa: Vištuk 110, 90085 (ďalej len „kontrolór“).
Kontaktné údaje:
E-mail: info@flowermade.sk
Telefón: 0902 847 782

Prístup k osobným údajom:
Pri spracúvaní osobných údajov môžu okrem spracovateľa a spoločností spriaznených s kontrolórom a jeho zamestnancami mať k osobným údajom aj iné osoby spracúvajúce osobné údaje ako spracovatelia. Špecifický priebežne aktualizovaný zoznam procesorov, t. j. príjemcov osobných údajov spracovaných v mene kontrolóra, v nasledujúcich kategóriách:
• Spoločnosti poskytujúce marketingové služby
• Spoločnosti poskytujúce mzdové a účtovné služby
• Spoločnosti poskytujúce služby interného a externého auditu.

Právny základ:
Právnym základom na spracovanie osobných údajov je spravidla splnenie zákonnej povinnosti (najmä zákona č. 18/2018 Zb. O ochrane osobných údajov), uzavretie, správa a plnenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich zo zamestnania a obchodných zmlúv, legitímny záujem, ktorým je ochrana práv a záujmov kontrolóra a jeho zamestnancov chránených právom, ako aj súhlas dotknutej osoby (najmä na účely marketingu, súťaží, spoločenských podujatí atď.). Súhlas so spracovaním osobných údajov musí byť udelený dobrovoľne a dotknutá osoba môže kedykoľvek odobrať súhlas. Súhlas je však nevyhnutný pre kontrolóra, aby zabezpečil napríklad firemné udalosti a podobne a bez takéhoto súhlasu nemá kontrolór právo poskytovať príslušné služby. Ak subjekt údajov odmietne poskytnúť osobný údaj, ktorý je potrebný na plnenie zmluvných povinností prevádzkovateľa alebo dodržiavať zákon, kontrolór nie je povinný uzavrieť zmluvu alebo poskytovať iné služby.

Spracované osobné údaje:
Zhromažďujeme meno zákazníka, e-mailovú adresu, adresu dodania a fakturácie, údaje o platbe, názov spoločnosti, telefónne číslo, adresu IP, informácie o zadaných objednávkach, informácie o obchodoch s obchodníkmi podporovanými kontrolórom a informácie o zariadeniach a prehliadačoch, ktoré používate. Tieto informácie zhromažďujeme, keď používate alebo vstúpite do obchodu, ktorý využíva naše služby, napríklad keď navštívite stránku obchodníka, zadáte objednávku alebo zaregistrujte účet na obchodnom mieste. Počas návštevy alebo prehliadania webovej stránky flowermade.sk zhromažďujeme informácie o používanom zariadení a prehliadači, vašom sieťovom pripojení, adrese IP a informáciách o súboroch cookies nainštalovaných vo vašom zariadení. Takisto zhromažďujeme osobné informácie, ktoré ste predložili prostredníctvom ľubovoľnej funkcie na odosielanie správ, ktorá je k dispozícii na našich webových stránkach. Od používateľov fóra zhromažďujeme vaše meno, e-mailovú adresu, adresu URL webovej stránky a ďalšie osobné informácie, ktoré môžete uverejniť.

Účel spracovania a zdieľania:
Tieto informácie používame na poskytovanie služieb našim obchodníkom vrátane podpory a spracovania objednávok, overovania a platieb. Tieto informácie používame aj na zlepšenie našich služieb. Kontrolór spolupracuje aj s tretími stranami a poskytovateľmi služieb, aby našim obchodníkom poskytovali služby a môžeme s nimi zdieľať osobné informácie na podporu týchto snáh. Vaše informácie môžeme zdieľať aj za nasledujúcich okolností:

• predchádzanie, vyšetrovanie alebo konanie proti nezákonným činnostiam, podozreniam z podvodu, situáciám s potenciálnym ohrozením fyzickej bezpečnosti akejkoľvek osoby, porušovaním našich Podmienok používania alebo akejkoľvek inej dohody súvisiacej so službami alebo zákonom inak.
• ak obchodník, ktorého obchod navštívite alebo k nemu máte prístup, nás nasmeruje na prenos týchto informácií (napríklad ak povolia aplikáciu tretej strany, ktorá pristupuje k osobným informáciám zákazníka).
• dodržiavanie zákonných požiadaviek alebo reagovanie na zákonné súdne príkazy, predvolania, opčné listy alebo iné požiadavky verejných orgánov.

Osobné informácie môžu byť zdieľané aj so spoločnosťou, ktorá nadobúda našu obchodnú činnosť alebo obchodovanie s obchodníkom, ktorého obchod navštevujete alebo ku ktorému máte prístup prostredníctvom zlúčenia, akvizície, bankrotu, likvidácie, reorganizácie alebo inej podobnej transakcie alebo konania.

Uchovávanie osobných údajov a trvanie spracovania:
Prevádzkovateľ je oprávnený spracúvať osobné údaje dotknutých osôb po dobu určenú v súlade s príslušnými právnymi predpismi. Spracovanie osobných údajov je možné len na obdobie, na ktoré bol súhlas udelený. Súhlas sa poskytne kontrolórovi na nasledujúce tri (3) roky alebo do dátumu odňatia súhlasu. Po uplynutí príslušného obdobia sa osobné údaje vymažú, ak sa ich skladovanie podľa príslušných slovenských právnych predpisov nevyžaduje.

Subjekt údajov súvisiaci so spracovaním osobných údajov:
Pokiaľ ide o spracovanie osobných údajov, dotknutá osoba môže uplatňovať tieto práva:

• právo na prístup a poskytnutie informácií o ich osobných údajoch;
• právo na opravu osobných údajov;
• právo na vymazanie osobných údajov;
• právo na obmedzenie spracovania osobných údajov;
• právo na prenosnosť osobných údajov;
• právo vzniesť námietky voči spracovaniu osobných údajov;
• právo na neefektívnosť automatizovaného individuálneho rozhodovania vrátane profilovania;
• právo odobrať súhlas kedykoľvek (ak súhlas je právnym základom spracovania);
• právo podať návrh na začatie konania podľa článku 100 a nasl. zákona o ochrane osobných údajov s orgánom dohľadu, Úradom na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky so sídlom Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27, Slovenská republika, kontaktné údaje: +421 2 3231 3214, e-mail: statny.dozor@pdp.gov.sk.

Subjekt údajov môže podliehať ustanoveniam článkov 21 a nasl. zákona o ochrane osobných údajov v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov a GDPR, ako aj inými relevantnými právnymi predpismi. Dotknuté osoby môžu uplatniť svoje práva voči kontrolórovi na základe písomnej žiadosti zaslanej alebo doručenej na korešpondenčnú adresu kontrolóra: Vištuk 110, 90085 alebo elektronickou poštou na adresu: info@flowermade.sk. Žiadosť musí obsahovať nasledujúce informácie: meno, priezvisko, dátum narodenia a trvalý pobyt, aby mohol kontrolór identifikovať dotknutú osobu. Kontrolór môže požiadať o poskytnutie dodatočných informácií potrebných na overenie totožnosti dotknutej osoby, ak má dôvodné pochybnosti o totožnosti fyzickej osoby. Správca je povinný poskytnúť dotknutej osobe informácie o opatreniach prijatých na jej žiadosť do jedného (1) mesiaca od prijatia žiadosti. V odôvodnených prípadoch, pokiaľ ide o zložitosť a počet žiadostí, môže kontrolór predĺžiť vyššie uvedené obdobie o ďalšie dva (2) mesiace, dokonca opakovane. Prevádzkovateľ je povinný informovať dotknuté osoby o takomto predĺžení do jedného (1) mesiaca od doručenia žiadosti, pričom uvedie dôvody na predĺženie lehoty. Ak dotknutá osoba predložila žiadosť v elektronickej forme, prevádzkovateľ poskytne informácie v elektronickej forme, pokiaľ subjekt údajov nepožiadal o informácie iným spôsobom.

Ak kontrolór na žiadosť dotknutej osoby neprijme opatrenia, je povinný informovať dotknutú osobu o dôvodoch nečinnosti v lehote jedného (1) mesiaca od doručenia žiadosti, ako aj o možnosti podania žiadosti návrh na začatie konania podľa článku 100 zákona o ochrane osobných údajov s Úradom na ochranu osobných údajov. Oznámenia o prijatých opatreniach sa poskytujú bezplatne. Ak je žiadosť dotknutej osoby zjavne neopodstatnená alebo nevhodná, najmä kvôli jej opakujúcej sa povahe, môže prevádzkovateľ požadovať primeraný poplatok, ktorý zohľadní administratívne náklady na poskytnutie informácií alebo primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne náklady na oznámenie alebo primeraný poplatok s prihliadnutím na administratívne náklady na vykonanie požadovaného opatrenia alebo odmietnutie konať na žiadosť. Kontrolór preukáže, že žiadosť je neopodstatnená alebo nevhodná.

Kontrolór chápe, že máte právo na vaše osobné údaje a podnikne primerané kroky, ktoré vám umožnia prístup k vašim osobným informáciám, ich opravu, zmenu, odstránenie alebo obmedzenie. Ak ste obchodník alebo partner, môžete aktualizovať mnoho typov osobných informácií, ako sú platobné alebo kontaktné informácie, priamo v nastaveniach účtu. Ak nemôžete zmeniť svoje osobné údaje v nastaveniach účtu alebo ak máte obavy z údajov získaných pri návšteve webových stránok flowermade.sk alebo z našich služieb podpory, kontaktujte nás, aby ste vykonali požadované zmeny. Je dôležité mať na pamäti, že ak odstránite alebo obmedzíte používanie vašich osobných informácií, služby nemusia fungovať správne.

Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa vašich osobných údajov alebo týchto pravidiel, alebo chcete podať sťažnosť na to, ako kontrolór spracováva vaše osobné údaje, obráťte sa na neho e-mailom na jeho adresu.

V Bratislave, 22.09.2020

ODDIEL 1 – Čo urobíme s informáciami?
Keď si kúpite niečo z nášho obchodu, ako súčasť procesu nákupu a predaja, zhromažďujeme osobné údaje, ktoré nám poskytnete, ako je vaše meno, adresa a e-mailová adresa.

Pri prehliadaní v našom obchode automaticky prijímame adresu internetového protokolu (IP) vášho počítača, aby sme mali informácie, ktoré nám pomôžu získať informácie o vašom prehliadači a operačnom systéme.

E-mailový marketing (ak je to možné): S vaším povolením vám môžeme posielať e-maily o našom obchode, nových produktoch a ďalších aktualizáciách.

ODDIEL 2 – SÚHLAS
Ako získate môj súhlas?
Keď nám poskytnete osobné údaje na dokončenie transakcie, overíme vašu kreditnú kartu, zadáme objednávku, zariadime dodanie alebo vrátime kúpu, značí to, že súhlasíte s ich zhromažďovaním a používaním len z tohto konkrétneho dôvodu.
Ak žiadame o vaše osobné informácie z druhoradého dôvodu, ako napríklad marketing, budeme vás buď priamo žiadať o váš výslovný súhlas, alebo vám poskytneme príležitosť povedať nie.

Ako môžem odstúpiť od môjho súhlasu?
Ak sa po svojom prihlásení rozhodnete zmeniť svoj názor, môžete odstúpiť od vášho súhlasu, a to tak, že nás kontaktujete na info@flowermade.sk alebo nám napíšte na adresu: Zuzana Krihová, Vištuk 110 90085.

ODDIEL 3 – ZVEREJŇOVANIE
Vaše osobné údaje môžeme zverejniť, ak to zákon vyžaduje alebo ak porušíte naše Zmluvné podmienky.

ODDIEL 4 – SLUŽBY TRETÍCH STRÁN
Vo všeobecnosti tretím stranám poskytujeme informácie, ktoré používame a zhromažďujeme, iba v rozsahu potrebnom na to, aby im umožnili vykonávať služby, ktoré nám poskytujú.

Niektorí poskytovatelia tretích strán, ako sú napríklad platobné brány a iní spracovatelia platobných transakcií, však majú svoje vlastné zásady ochrany osobných údajov v súvislosti s informáciami, ktoré im musíte poskytnúť pri transakciách súvisiacich s nákupom.

Pre týchto poskytovateľoch vám odporúčame, aby ste si prečítali ich pravidlá ochrany osobných údajov, aby ste pochopili spôsob, akým budú títo poskytovatelia spracovávať vaše osobné informácie.

Pamätajte najmä, že niektorí poskytovatelia môžu byť umiestnení alebo majú zariadenia, ktoré sa nachádzajú v inej jurisdikcii ako vy alebo my. Ak sa rozhodnete pokračovať v transakcii zahŕňajúcej služby poskytovateľa služieb tretej strany, potom sa na vaše informácie môžu vzťahovať právne predpisy jurisdikcie (jurisdikcií), v ktorých sa nachádza tento poskytovateľ služieb alebo jeho zariadenia.

Napríklad, ak sa nachádzate na Slovensku a vaša transakcia je spracovaná platobnou bránou nachádzajúcou sa v Spojených štátoch, vaše osobné údaje používané pri dokončení tejto transakcie môžu podliehať zverejneniu podľa právnych predpisov Spojených štátov vrátane Patriot Act.

Keď opustíte webovú lokalitu našej predajne alebo budete presmerovaní na webovú stránku alebo aplikáciu tretej strany, už sa na vás nevzťahujú tieto Zásady ochrany osobných údajov alebo Zmluvné podmienky našich webových stránok.

ODKAZY
Keď kliknete na odkazy v našom obchode, môžu vás odkázať z našich stránok. Nie sme zodpovední za praktiky ochrany osobných údajov iných stránok a odporúčame, aby ste si prečítali ich vyhlásenia o ochrane osobných údajov.

ODDIEL 5 – BEZPEČNOSŤ
Aby sme chránili vaše osobné informácie, prijímame primerané opatrenia a dodržiavame osvedčené postupy v oblasti priemyslu, aby sme sa uistili, že nie sú nevhodne stratené, zneužité, prístupné, zverejnené, pozmenené alebo zničené.

Ak nám poskytnete informácie o kreditnej karte, informácie sú zašifrované pomocou technológie SSL a uložené s šifrovaním AES-256. Hoci žiadny spôsob prenosu cez internet alebo elektronické úložisko nie je 100% bezpečný, dodržiavame všetky požiadavky PCI-DSS a implementujeme ďalšie všeobecne uznávané priemyselné štandardy.

ODDIEL 6 – VEK ZHODY
Používaním týchto stránok vyjadrujete, že ste vo svojom štáte, kde žijete, dosiahli vek plnoletosti alebo že vo vašom štáte, kde žijete, ste nám dali súhlas, že maloleté osoby, ktoré zastupujete, môžu používať túto webstránku.

ODDIEL 7 – ZMENY ZÁSAD OCHRANY OSOBNÝCH ÚDAJOV
Vyhradzujeme si právo kedykoľvek upraviť tieto zásady ochrany osobných údajov, preto ich, prosím, častejšie prečítajte. Zmeny a objasnenia nadobúdajú účinnosť ihneď po ich uverejnení na webových stránkach. Ak vykonáme akékoľvek podstatné zmeny v týchto pravidlách, upozorníme vás, že boli aktualizované, aby ste si boli vedomí, aké informácie zhromažďujeme, ako ich používame a za akých okolností, ak existujú, ich používame a/alebo zverejňujeme.
Ak je náš obchod kúpený alebo zlúčený s inou spoločnosťou, vaše informácie sa môžu preniesť na nových vlastníkov, aby sme vám mohli ďalej predávať svoje produkty.

OTÁZKY A KONTAKTNÉ INFORMÁCIE
Ak chcete: prístup, opravu, zmenu a doplnenie alebo odstránenie akýchkoľvek osobných informácií, ktoré máme o vás, pošlite nám žiadosť alebo jednoducho chcete získať ďalšie informácie, kontaktujte nášho pracovníka pre dodržiavanie predpisov o ochrane osobných údajov na adrese info@flowermade.sk alebo poštou na adrese: Zuzana Krihová, Vištuk 110 90085

SÚBORY COOKIES
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Je to bežná prax väčšiny veľkých webových lokalít.

Čo sú súbory cookies?
Súbor cookie je malý textový súbor, ktorý webová lokalita ukladá vo vašom počítači alebo mobilnom zariadení pri jej prehliadaní. Vďaka tomuto súboru si webová lokalita na určitý čas uchováva informácie o vašich krokoch a preferenciách (ako sú prihlasovacie meno, jazyk, veľkosť písma a iné nastavenia zobrazovania), takže ich pri ďalšej návšteve lokality alebo prehliadaní jej jednotlivých stránok nemusíte opätovne uvádzať.

Ako používame súbory cookies?
Tieto webstránky používajú súbory cookies na zapamätanie si používateľských nastavení, pre lepšie prispôsobenie reklám záujmom návštevníkov a pre nevyhnutnú funkcionalitu webstránok.

Ako kontrolovať súbory cookies?
Súbory cookies môžete kontrolovať alebo zmazať podľa uváženia – podrobnosti si pozrite na stránke aboutcookies.org. Môžete vymazať všetky súbory cookies uložené vo svojom počítači a väčšinu prehliadačov môžete nastaviť tak, aby ste im znemožnili ich ukladanie. V takomto prípade však pravdepodobne budete musieť pri každej návšteve webovej lokality manuálne upravovať niektoré nastavenia a niektoré služby a funkcie nebudú fungovať.

Ako odmietnuť používanie súborov cookies?
Používanie súborov cookies je možné nastaviť pomocou vášho internetového prehliadača. Väčšina prehliadačov súbory cookies automaticky prijíma už vo úvodnom nastavení.

flowermade.sk

Zodpovedný: Zuzana Krihová (ďalej len „predávajúci“); 

Fakturačná adresa:
First Finance Group, s.r.o.
Štefana Králika 4
Bratislava
84108

Korešpondenčná adresa:
Zuzana Krihová
Vištuk 110
90085

Bankové spojenie:
Peňažný ústav: FIO banka, a.s.
Číslo účtu: 2601652804
IBAN: SK8183300000002601652804
BIC/SWIFT:FIOZSKBAXXX

Kontaktné údaje:
email: info@flowermade.sk;
telefón: 0902 847 782.

1. Informácie o tovare a cenách
Informácie o tovare, vrátane uvedenia ceny jednotlivého tovaru a jeho hlavných vlastností sú uvedené u jednotlivého tovaru v katalógu internetového obchodu. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, po ktorú sú zobrazované. Toto ustanovenie nevylučuje dojednanie kúpnej zmluvy za individuálne dohodnutých podmienok. Všetka prezentácia tovaru umiestnená v katalógu internetového obchodu je informatívneho charakteru a predávajúci nie je povinný uzavrieť kúpnu zmluvu ohľadom tohto tovaru. V internetovom obchode sú zverejnené informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru. Informácia o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru uvedená v internetovom obchode platí len v prípadoch, keď je tovar doručovaný v rámci územia Slovenskej republiky.

2. Objednávka
Kupujúci vykonáva objednávku tovaru týmito spôsobmi:
• prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, ak vykonal predchádzajúcu registráciu v internetovom obchode,
• vyplnením objednávkového formulára bez registrácie.

Pri zadávaní objednávky si kupujúci vyberie tovar, počet kusov tovaru, spôsob platby a doručenia.
Pred odoslaním objednávky je kupujúcemu umožnené kontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil. Objednávku odošle kupujúci predávajúcemu kliknutím na tlačidlo: Objednať s povinnosťou platby. Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári a potvrdenie kupujúceho o tom, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami. Bezodkladne po obdržaní objednávky zašle predávajúci kupujúcemu potvrdenie o obdržaní objednávky na emailovú adresu, ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Toto potvrdenie je automatické a nepovažuje sa za uzavretie zmluvy. Kúpna zmluva je uzavretá až po prijatí objednávky predávajúcim. Oznámenie o prijatí objednávky je doručené na emailovú adresu kupujúceho. V prípade, že niektorú z požiadaviek uvedených v objednávke nemôže predávajúci splniť, zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Všetky objednávky prijaté predávajúcim sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť objednávku telefonicky na telefónnom čísle predávajúceho alebo elektronickou správou na email predávajúceho, obe uvedené v týchto obchodných podmienkach. V prípade, že došlo ku zjavnej technickej chybe na strane predávajúceho pri uvedení ceny tovaru v internetovom obchode, alebo v priebehu objednávania, nie je predávajúci povinný dodať kupujúcemu tovar za túto celkom zjavne chybnú cenu ani v prípade, že kupujúcemu bolo zaslané automatické potvrdenie o obdržaní objednávky podľa týchto obchodných podmienok. Predávajúci informuje kupujúceho o chybe bez zbytočného odkladu a zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením o prijatí kupujúcim na emailovú adresu predávajúceho.

3. Zákaznícky účet
Na základe registrácie kupujúceho vykonanej v internetovom obchode môže kupujúci pristupovať do svojho zákazníckeho účtu. Zo svojho zákazníckeho účtu môže kupujúci vykonávať objednávanie tovaru. Kupujúci môže objednávať tovar tiež bez registrácie. Pri registrácii do zákazníckeho účtu a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje. Údaje uvedené v užívateľskom účte je kupujúci pri akejkoľvek ich zmene povinný aktualizovať. Údaje uvedené kupujúcim v zákazníckom účte a pri objednávaní tovaru sú predávajúcim považované za správne. Prístup k zákazníckemu účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácií nevyhnutných k prístupu do jeho zákazníckeho účtu. Predávajúci nenesie zodpovednosť za prípadné zneužitie zákazníckeho účtu tretími osobami. Kupujúci nie je oprávnený umožniť využívanie zákazníckeho účtu tretím osobám. Predávajúci môže zrušiť užívateľský účet, a to najmä v prípade, keď kupujúci svoj užívateľský účet dlhšie nevyužíva, či v prípade, kedy kupujúci poruší svoje povinnosti z kúpnej zmluvy a týchto obchodných podmienok. Kupujúci berie na vedomie, že užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardwarového a softwarového vybavenia predávajúceho, popr. nutnú údržbu hardwarového a softwarového vybavenia tretích osôb.

4. Platobné podmienky a doručenie tovaru
Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže kupujúci zaplatiť nasledujúcimi spôsobmi:
• bezhotovostne prevodom na bankový účet predávajúceho, podľa pokynov uvedených v emaili s potvrdenou objednávkou
• na dobierku.

Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný zaplatiť predávajúcemu náklady spojené s balením a dodaním tovaru v zmluvnej výške. Ak nie je ďalej uvedené výslovne inak, rozumie sa ďalej kúpnou cenou aj náklad spojený s dodaním tovaru.
Tovar je kupujúcemu dodaný:
• na adresu určenú kupujúcim v objednávke
• osobným odberom v prevádzkarni predávajúceho.

Voľba spôsobu dodania sa vykonáva v priebehu objednávania tovaru.
Náklady na dodanie tovaru v závislosti na spôsobe odoslania a prevzatia tovaru sú uvedené v objednávke kupujúceho a v potvrdení objednávky predávajúcim. V prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe zvláštneho požiadavku kupujúceho, znáša kupujúci riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy.

Ak je predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim v objednávke, je kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní. V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný zaplatiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.

Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru a v prípade akýchkoľvek vád toto bezodkladne oznámiť prepravcovi. V prípade zistenia porušenia obalu nasvedčujúceho neoprávnenému vniknutiu do zásielky nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať.

Kupujúci nadobúda vlastnícke právo ku tovaru zaplatením celej kúpnej ceny za tovar, vrátane nákladov na dodanie, najskôr však prevzatím tovaru. Zodpovednosť za náhodnú stratu, poškodenie či zničenie tovaru prechádza na kupujúceho okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, kedy mal kupujúci povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore s kúpnou zmluvou tak neurobil.

5. Odstúpenie od objednávky
Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy:
• o poskytovaní služieb, ak boli splnené s jeho predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty pre odstúpenie od zmluvy a predávajúci pred uzavretím zmluvy oznámil kupujúcemu, že v takom prípade nemá právo na odstúpenie od zmluvy a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
• o dodávke tovaru, ktorý bol upravený podľa priania kupujúceho, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho,
• o dodávke tovaru v uzavretom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodov ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený.

Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci využiť vzorový formulár k odstúpeniu od zmluvy poskytovaný predávajúcim. Odstúpenie od kúpnej zmluvy zašle kupujúci na emailovú adresu predávajúceho uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci potvrdí kupujúcemu bezodkladne prijatie formulára.

Kupujúci, ktorý odstúpil od zmluvy, je povinný vrátiť predávajúcemu tovar do 14 dní od odstúpenia. Kupujúci znáša náklady spojené s vrátením tovaru predávajúcemu, a to i v tom prípade, ak tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu obvyklou poštovnou cestou.

Ak odstúpi kupujúci od zmluvy, vráti mu predávajúci bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od vrátania tovaru, peňažné prostriedky za tovar, a to rovnakým spôsobom. Predávajúci vráti kupujúcemu prijaté peňažné prostriedky iným spôsobom len vtedy, ak s tým kupujúci súhlasí a ak mu tým nevzniknú ďalšie náklady.

Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, nie je predávajúci povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar odovzdá alebo preukáže, že tovar predávajúcemu odoslal.

Tovar musí vrátiť kupujúci predávajúcemu nepoškodený, neopotrebovaný a neznečistený a ak je to možné, v pôvodnom obale. Nárok na náhradu škody vzniknutej na tovare je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.

Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, nedostupnosti materiálu, alebo keď dodávateľ materiálu prerušil výrobu alebo dovoz mteriálu. Predávajúci bezodkladne informuje kupujúceho prostredníctvom emailovej adresy uvedenej v objednávke a vráti v lehote 14 dní od oznámení o odstúpenie od kúpnej zmluvy všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho na základe zmluvy prijal, a to rovnakým spôsobom, poprípade spôsobom určeným kupujúcim.

6. Doručenie korešpondencie
Zmluvné strany si môžu všetku písomnú korešpondenciu vzájomne doručovať prostredníctvom elektronickej pošty.

Kupujúci doručuje predávajúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci doručuje kupujúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v jeho zákazníckom účte alebo v objednávke.

7. Záverečné ustanovenia
Všetky práva k webovým stránkam predávajúceho, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozvrhnutia stránky, fotiek, filmov, grafiky, ochranných známok, loga a ďalšieho obsahu a prvkov, prináleží predávajúcemu. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich časť bez súhlasu predávajúceho.

Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahu tretích osôb do internetového obchodu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie pri využívaní internetového obchodu používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užívať programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace internetový obchod a užívať internetový obchod alebo jeho časti či softwarové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením či účelom.

Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a nie je verejne prístupná.

Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 23.09.2020

1. Spôsob reklamácie:

Ak tovar vykazuje vady, zákazník má právo uplatniť reklamáciu v prevádzkarni predávajúceho tak, že doručí tovar vo forme zásielky na adresu:

Zuzana Krihová, Vištuk 110, 90085

Zásielka musí obsahovať reklamovaný tovar, kópiu o kúpe (bloček alebo faktúru) a formulár o reklamáciu (vzor na stiahnutie tu). Kupujúci je povinný vo formulári presne označiť druh a rozsah vád tovaru.  Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru.

Predávajúci vydá kupujúcemu spotrebiteľovi písomné potvrdenie o tom, kedy bola reklamácia uplatnená, čo je jej obsahom, aký spôsob vybavenia reklamácie je požadovaný a to emailom alebo písomne (Slovenská pošta a.s.) bezprostredne od prijatia reklamácie (v prípade osobného uplatnenia je odovzdaný ihneď); ďalej potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o prevedení opravy a dobe trvania reklamácie, prípadne odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
Predávajúci o reklamácii rozhodne ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu výrobku či služby potrebná k odbornému posúdeniu chyby. Reklamáciu vrátane odstránenia chyby predávajúci vybaví bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty sa má za to, že chyba na veci skutočne existovala a spotrebiteľ má rovnaké práva, ako by sa jednalo o chybu, ktorú nie je možné odstrániť. Táto lehota nie je záväzná ku kupujúcemu, ktorý je podnikateľ a teda jeho vzťah s predávajúcim upravuje Obchodný zákonník.
Po vybavení reklamácie predávajúci upozorní o ukončení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, písomne na poštovú adresu alebo e-mailom. Pokiaľ bol tovar zaslaný prepravnou službou, bude po vybavení automaticky zaslaný na adresu kupujúceho.
Predávajúci nenesie zodpovednosť za to, že osoba uplatňujúca si nárok na reklamáciu dané rozhodnutie neprevzala.

2. Záručná doba pri reklamácii

Predávajúci poskytuje Kupujúcemu záruku za akosť zakúpeného tovaru v nasledujúcej dĺžke (,,záručná doba“) v prípade potravín do dátumu minimálnej trvanlivosti alebo do doby, do ktorej má byť tovar spotrebovaný, pokiaľ sú zo strany Kupujúceho dodržané podmienky pre ich skladovanie a potravina nebola otvorená, s výnimkou prípadu, kedy to bolo nevyhnutné pre zistenie vady. Výnimkou sú tie potraviny, u ktorých sa uvádzanie minimálnej trvanlivosti nevyžaduje právnymi predpismi. Toto ustanovenie sa použije obdobne pri veciach, na ktorých je vyznačená krátka doba trvanlivosti, alebo pri veciach podliehajúcich rýchlemu pokazeniu, na ktorých je vyznačená doba, do ktorej je možné vec použiť.

3. Práva a povinnosti kupujúceho pri reklamácii tovaru alebo služby

Kupujúci je povinný reklamovať chyby tovaru u predávajúceho bez zbytočného odkladu, inak kupujúcemu zaniká právo voči predávajúcemu na bezplatné odstránenie chyby.

Kupujúci nemá právo uplatniť záruku na chyby, o ktorých bol predávajúcim v dobe uzatvárania zmluvy upozornený, alebo o ktorých s prihliadnutím k okolnostiam za ktorých bola kúpna zmluva uzatvorená, musel vedieť.
Kupujúci má právo ak ide o chybu odstrániteľnú na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby, právo na výmenu chybného tovaru alebo chybnej časti tovaru, ak to nie je vzhľadom k povahe chyby neúmerné. Ak nie je takýto postup možný, má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenia od kúpnej zmluvy.
Kupujúci má právo, ak ide o chybu neodstrániteľnú, brániacu riadnemu užívaniu tovaru, na výmenu chybného tovaru alebo odstúpenia od kúpnej zmluvy, rovnaké práva spotrebiteľovi patria, ak ide síce o odstrániteľné chyby, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie chyby po oprave alebo pre väčší počet chýb vec riadne užívať. Za opätovné vyskytnutie chyby sa považuje najmä, ak rovnaká chyba brániaca riadnemu užívaniu, ktorá bola v záručnej dobe už najmenej dvakrát odstraňovaná, sa vyskytne znovu. Väčším počtom chýb sa rozumie, ak má vec súčasne aspoň tri chyby brániace jej riadnemu užívaniu.
Spotrebiteľ má právo, ak ide o iné chyby neodstrániteľné a spotrebiteľ nepožaduje výmenu veci, na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy. V prípade zľavy nie je možné neskôr reklamovať tovar pre chybu, za ktorú bola zľava poskytnutá.

Nákupný košík
Žiadne produkty v košíku!
Pokračovať v nákupe
0